vad jag verkligen önskar mig i julklapp

att älska någon som inte är ful som stryk, relativt otrevlig, undvikande, oförutsägbar, deprimerad & har ett av sveriges fulaste mellannamn. Någon som kanske älskar mig lite tillbaka. någon jag åtminstonne fucking träffar...
 
fucking jävla maktlöshet. jag saknar dig. vill se dig spela banjo på fredag som du sa att du skulle men jag vet inte hur det skulle gå till. men jag måste vara där, behöver vara där. vill vara i skolan och träffa dig imorgon, men nej vi är såklart lediga vi är ju för fan lediga jämt! men jag behöver dig, orkar inte, kan inte prata svenska, var kom det här ifrån? jag vet inte, men jag orkar inte...:(

Kommentarer
Postat av: vispen

Kram!

2012-12-04 @ 15:17:42
URL: http://vispen91.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, Emma! Stackarn! :) Vad heter han i mellannamn?

2012-12-04 @ 17:10:47
URL: http://www.ismen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0