skottet i februari (som aldrig startade något krig)

Idag så började vi med att ha ensemble och spela britney och annat himla waste. sen så var det förmiddagslektioner i form av historia och engelska där vi pratade om prinsessor, såg film, spekulerade i våltande vikingar och stälde frågor till ickeexisterande folk. väldigt fint och sådär tycker jag. sen åt jag god lunch med trevligt folk, för att sen sitta på golvet med Viktor i en timme och konversera (får det att låta väldigt civiliserat, men det är det såklart inte)om bland annat poesi, ord som på ett eller annat sätt är roliga och framför allt årstidslåtar. men jag tror jag just fick en idé till vad jag ska köra! fast jag vet inte, får tänka lite närmare på saken. hur som helst...sen hade jag spanska och har sen ätit sjuka mängder plättar och pratat med Hannah.

för övrigt känner jag mig väldigt ensam. alla känns långt borta. som att man inte hittar någon. jag hatar att hitta folk. :( spännande och sådär. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0