kapitulera omedelbart eller dö-sanne näsling

om ni slaviskt har följt denna blogg...borde ni skaffa ett liv, men det var inte det jag skulle säga utan att då borde ni ha hört talas om min fönsterkänsla. det är en känsla jag alltid har haft svårt att förklara, men nu har jag hittat svaret. läs denna bok så kommer ni förstå. boken handlar om mary och lovely (oklart om de heter så) som typ pratar, är dramatiska, har fantasisamtal, döper panikångest till yngve och är allmänt söta. få inte för er att den har någon handling förresten, för det har den inte. det är bara otroligt fina små tankar och känslor. men den berörde mig väldigt djupt och om ni är det minsta som jag ska ni läsa boken!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0