alla rubriker jag kommer på är så jävla sentimentala, orkar inte dammit

har plockat vinbär hos cia idag, lika rogivande som det alltid är och ja jag bara älskar det av någon anledning. fick pengar också, whaaat. :D
 
Sen träffade jag vera och vi hade picnic i gräset för det är ju fint väder helt plötsligt! hon hade med sig mormorchips, marabou cookies och citronläsk, för hon är bäst och fast hon inte mådde så bra och jag överväldigades av crazy känslor lite då och då hade vi det jättefint. veramusik och fina samtal. kommer sakna henne när hon åker på festivaaal! :(
 
men ja har också sett the lovely bones med syster och brother-in-law (jag skrev saw först...okay...) och det var trevligt fast sara var konstig och skällde på oss hela tiden för att vi förstörde hennes flow. huh. men nu ska jag äntligen sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: vispen

Åh, det var länge sen jag plockade vinbär men kan hålla med om att det kan vara underhållande ibland :) Kul att du fick pengar för att plocka bär!
Mysigt med picknick, jag ska försöka ha det någon dag innan det blir höst och kallt. Mormorchips, vad är det för chips? :D och marabou cookies har jag aldrig testat tror jag.
Vad roligt att du gillade någon film, jag tittar sällan på film, får börja göra det oftare kanske, om jag orkar.
Vad ska Vera på för festival? Nyfiken. Och jag såg också Anna Ternheim för några veckor sen. Håller definitivt med om att hon sa bra saker mellan låtarna och att hon sjunger fint. Läste förresten att ni hade köpt en massa godis, länge sen jag köpte lösgodis, hade det som tradition när jag var yngre. Har det kommit några nya sorter som du gillar? Eller vilka är dina favoriter bland de gamla? :) Långa kommentar det här, undrar om du orkar läsa... Kram

2012-07-22 @ 23:28:47
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0