and when you thought it couldn´t get any worce say hello to march

mars började med gemu (eller det började ju med natt men aja) där vi fick tillbaka proven. gissa vem som fick bäst resultat? I did, I did, I did!:D:D

Sen lärde jag mig olärbara lärdomar om metalspelande av Viktor innan vi åkte skridskor. sista gången någonsin! jag klarade av det och gick sen tillbaka till skolan (under bitterhet och avundsjuka utan dess like men det är irelevant för alla alltid) för att avnjuta en tyst lunch. vi sa inte ett freaking ord på hela lunchen. kul vänskapsrelasion också. helt underbart. verkligen. nu är jag helt slut i hela systemet, orkar inte ha historia orkar inte all dramatik som metdföljer. det är jobbigt med allting. inte negativt jobbigt egentligen, utan tröttsamt. jag vill sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0