lite halvfint skrivet

man bör inte lägga sig halv tolv på en vardag. speciellt itne om man sen vaknar vid halv fyra i behov av ipren och måste gå upp sju. resultat: två och en halv timmars halvsovande när jag kom hem efter min enda lektion. tog fram fläskpannkakan från igår att äta, men det gick ju så klart inte för sig för det var en annan random tallrik vars innehåll luktade fruktansvärt och påminde om ost. vem ställer in ost i kylen på en inplastad tallrik sådär så det ser helt aptitligt ut? vem visar sin dotter maten i kylen utan att nämna att där också står en tallrik full med saker hon haaatar? min far, uppenbarligen. bläng. men ja...nu sitter jag och surar över att huset inte innehåller några balerina choco eller någon burkcola. hur ska jag annars veta att det är höst? det är ju för fan två årsdagar den här veckan dessutom! därför förtjänar jag tamigfan detta! den som ger mig det kommer för alltid vara min favoritperson, typ...snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0