names+some pepping

marie: Du är bäst. Jag har tur som har sådana som du i mitt liv och inte bara folk ssom orsakar deppinlägg!
 
(jag kan inte läsa mitt inlägg. här kanske inte står ett skit.)
okay, lite pepping som önskat innan jag tar itu med det inlägget faktiskt ska vara. hm...jag kan berätta att vi fick fabulous tårta igår på skrivargruppen och att jag skrev något jag är riktigt nöjd med. allt skrivande går faktiskt riktigt jävla bra atm, men jag avslöjar inget närmare om detta förutom till de två personer som är invigda. ;) annat pepp...skola snart, det ska säkert bli trevligt. eh ja, jag har inte den bästa inspirationen atm så här kommer inläggets grundtanke:
 
att härma gebartski! för jag kan inte komma på mina egna inlägg. so here goes alla smeknamn jag haft i mitt liv, random som de är:
rävsås/rävsåsen
emmis
emy
emsingen
skorpan
ponnyhäst
(petiga) pemmy
marabou memmy
memma
ems
sågspånshög
emmisbemmis
muffins
petronella
gentiana/gen
emmapemma
stora emma
ema
emmojs
 
I believe that may have been all. :) godmorgon!

Kommentarer
Postat av: vispen

Oj, det var fler smeknamn än vad jag har haft tror jag :)

2012-09-28 @ 15:42:23
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0