Ingenting har gått åt helvete än!

Nu har jag överlevt min första hela dag ensam här. Vi har haft upprop (uppror skrev jag först...) och mysteriska tävlingar. Jag har träffat folket som bor i mitt hus, och fått helt okay kontakt med tjejen som bor två dörrar bort (eller hur fan det nu blir). En författarlinjemänniska bor på våningen över, dessutom, och två-tre till i grannhuset. Där bor också Hedvig, som jag bondat med lite idag. Hon är ganska söt, i brist på bättre adjektiv. Författarlinjen består av elva random strangers, varav typ hälften musikaliska och alla verkar helt okay. Det gör å andra sidan alltid folk, tyvärr. Folk är så trevliga att man inte kan veta hur de faktiskt är. Stressande. Men ja, vi får se hur allt går imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0