am I living in a box? Am I living in a cardboard box?

hej ni!
nu är jag hemma igen, efter en vecka på gran canaria med en massa sol, mat, sömn och familj. trots hur opepp jag var på att åka blev det väldigt bra. och johanna (söderberg) har ju ett solo i den här låten! det har jag aldrig tänkt på! yaaay! ...inte alls det jag skulle säga. nej, men vi gjorde inte så mycket. låg i solen, åt en massa mat (till och med jag, whaaat) och sov en massa. jag och pappa hade världens bästa flyt någonsin i kanasta (this is a new thing to say the least) och det sas en del kul saker. några av dem kommer här!
 
mamma: grimaldi...
jag:?
m: det står så här.
j: men det där flygplanet...är det då ett grimaldiplan?
(ingen förstod det roliga. I hate everything.)
 
syster: jag vaknade av ett konstigt ljud i natt!
någon: vad var det då?
s: det lät som...en uggla...på en partybåt!
alla:...what?
 
mamma: jag tycker att mars ska vara en svensk månad.
(det är inte ofta jag uppskattar uttrycket "tystnaden som uppstår", men den här gången...blev det rätt tyst alltså.)
 
det var nog det, tyvärr. godnatt eller godmorgon eller god morgon mit

Kommentarer
Postat av: vispen

Härligt att du haft det bra där borta, jag skulle också vilja åka utomlands men det ser dåligt ut med det på ett bra tag.
Det har varit tomt utan dina blogginlägg, jag har saknat dem. Från och med nu hoppas jag att du skriver lite varje dag som du brukar. Kram

2013-02-25 @ 15:25:35
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0