din ursäkt är förlåten

det är för sent för bloggning, men jag måste skriva av mig lite. Vet inte riktigt om vad ens. Det snurrar bara för mycket tankar. Om vi börjar med rubriken så kommer den från Hugo, som jag träffade idag för skrivande av telepatiska dialoger och pratande om grejer. vi var allmänt djupa och diskuterade literarism med mera. sen spenderade jag kvällen i telefon med Hannah. vi bondade om sniglar. sniglar, liksom. det var awesomeare än awesomeast.
 
men ja jag vet inte. vet inte vad jag tänker om någon. Det enda tydliga jag har är det otydligaste jag har. Relationer är kaos. Så många exempel. får inte ihop det. 1 som är min hållpunkt, mitt trygga och ändå vet jag inte vad jag ska göra, vad jag ska säga, vad jag borde göra egentligen. 2 som jag inte vet om jag hatar eller älskar. det är den värsta känslan. Som jag saknar, typ, fast mår illa av att tänka på. Jag saknar vissa bitar men det är inte så det funkar tror jag. 3 som är alldeles alldeles för fin och som jag tänker för mycket på, fast inte så, utan...jag vet inte. 4 som bara är en vanlig människa, men som jag trodde var mer. jag fabricerar inte alls. 5 som är så otroligt nonchalant och inte verkar förstå att jag är en människa (same goes for 2). utmattande, let me tell you. därför ska jag sova nu. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är 4 och 5 tro?

2013-03-31 @ 17:27:48
Postat av: Blue

Och vadå anonym! Det är jag!

2013-03-31 @ 17:28:39
URL: http://overkills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0