he never ever saw it coming at all

jag har en dator! en med ingemar dessutom! it´s amazing! och ni ba: ja, vadå då? vad hade du innan? så här är det: min dator är sönder. igen. men nu fuckade den sig ordentligt. allt är borta. alltså allt jag har skrivit på min bok. fun times verkligen. så kan det vara. jag är inte bitter. jo, jag är jävligt bitter faktiskt...
 
men ja, det är fredag kväll och jag sitter här i nattlinne och kavaj. för jag är sjukt cool. vad har hänt sen sist? vi har haft musikal. jag har hittat en subway-homie, för hon pratade engelska. jag har deeptalkat satan med Elin. jag har fikat med Sara och återigen bestämt att tobias är bäst (de två sakerna hörde inte ihop alltså). igår sjöng jag icke-metaligt på ensemblen för att jag kan. och som sagt är allt jag äger borta. jag hatar mitt liv. lite. oj, klockan är typ halv ett. what. nu blev det här inlägget sådär. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0