And when the heart stops, the deafening shock

Idag har väl varit en trivsam dag. En sån dag när jag avnänder ord som trivsam, tydligen. Jag sov sviiinlänge och gjorde inget vettigt fram till lunchen, som jag spenderade med klassfolk. Jag och Hanna vandrade sen in till stan och fikade på det bästa kafféet samt fotade till hennes uppgift (men inte min, wooo). Vi hamnade som vanligt i chock, väldigt ofta, som vanligt med henne. Skrev jag precis "som vanligt" två gånger? Emma, du är en idiot. Oavsett om du gjorde det eller inte eftersom du hellre undrar i skrift än faktiskt kollar. Can not cope. Mycket mer viktigt hände inte idag. Musiklektion förvisso, men den var ganska jobbig. Förutom när min mick ramlade ner och jag fick hänga över pianot och sjunga. För jag vägrade att inte göra det. Måste ha sett lagom charmigt ut. Nej vet ni vad, nu ska jag sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0