Sysslolös i Skåne

Anna: Att chilla med livet är en konstart jag behärskar mycket väl. Jag har ju till och med lärt ut den till diktatorn ;)
 
Första lediga lördagen på tre månader. Jag är verkligen inte van vid detta. Vad ska jag göra med dagen, liksom? Jag har till och med tränat. Lagom konstigt, men jag gillade det faktiskt.
 
Sak jag har tänkt på: Tänk om ni hade fått läsa allt jag planerar att skriva här i bloggen och framför allt på sociala medier? Jävlar vilken annan bild ni skulle få av mig egentligen. Det är först nyligen jag har börjat filtrera ganska mycket. Vad mycket rage ni skulle få utstå, till exempel. Nu håller jag nästan alltid sånt inne, just för att varför ska jag ragea på folk? Det är inte okay, resonerar jag. Men ibland vore det nice att få ut allt det där. Det är ju saker jag står för och som jag hade velat att folk läste. Fan alltså, jag borde bry mig mindre om folk och sådär. Eller mer? Ingen vet. Nu får det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0