Men det är snaaart lov i alla fall

Och det är en jävla tur. Jag måste på riktigt bara hem till Lund och chilla med livet och träffa folk. Alltså de här dagarna. Utmattande, to say the least. Vi har romanhetsat lite mer, men Niklas dök upp och hade lektioner aka "förstörde". Vi pratade om släkt och olika weird diktsamlingar. Oj,vilken snygg "lalla" de hade i Gilmore Girls precis! De brukar inte vara så snygga, så jag är förvånad. Men ja, roligt hade vi ändå. Lite citat från dagen följer här:
Alexzandra: Vad sjunger ni? (vi pratar om musiklektionerna)
Johannes: Vi sjunger sånger. Vi sjöng tavlor innan, men vi ville gå utanför ramarna.
 
Åsa: När man närmar sig något går det väl sakta?
Alexzandra: Ja, annars är man väl redan där.
 
Johannes: Och så har jag skrivit ett helt stycke om spriten.
Anna: Yay, sprit!
Jag: ...Säger nykteristen.
 
Vi sjöng också såklart och det gick helt okay. Åsa gjorde den bästa stämman någonsin och allt var trevligt. Sen facebookdiskuterade jag Florence, luftslott och idioter med klassfolk. Vi behövde nog det känner jag. Till och med idioterna, behövde vi. Nu ska jag nog sova, tror jag alldeles bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0