föräldrarlösa rabarberbarn

Hej kära bloggmuppar!
Idag (igår...midnattsbloggning yaaay) var jag på ikea med mamma och syster för att införskaffa olika grejer av varierande betydelse. Vi åt också brunch vilken var mycket god och inledde min matdag. Denna fortsattes med fika, även på ikea, och sen en fantastisk lax- och pastarätt och slutligen världens godaste äppelkaka. Bra liv ändå. Jag har också givit två förslag (chock), läst en ganska bra bok och sett sweet home Alabama med syster, mamma och Elvira. Bra film med en jättesöt grabb och bra story, så jag var nöjd. Rubriken är från en helt fantastisk historia Elvira berättade, men jag kommer inte att återge den för det blir inte kul. Nu borde jag åtminstone börja fundera på att eventuellt sova i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0