Ni var i alla fall inte med när vi kallade honom gris

Alltså, alltså, Hannahs bebis är född! Hon finns nu! Jag vet inget mer, men det är det sjukaste som någonsin har hänt tror jag! Är knappt sammanhängande, så glad är jag.
 
Men jag måste blogga om helgen. Rubriken hördes sägas av helt främmande människor, och kan vara felciterad? Rätta mig om jag har fel, Annoushka. Jag var hursomhelst i Göteborg med us syd och väst på julhelg. Min första (och enda) helgaktivitet utan business. Märklig känsla. Jag är väldigt trött (Always a bad sign) så det får bli ett listinlägg:
-Vi stadsskattjaktade och utförde märkliga uppdrag.
-Vi hade en frågesport som mitt lag vann eftersom jag var the Queen. Kanske inte fast lite.
-Vi var på Lisebergs julmarknad och vandrade omkring. Där fanns nudist-får, päronkonjackskorv och en massa andra random saker.
-Vi åt en fancy middag och med den en fantastisk dessertbuff'e. Haha så kan det helt omöjligt stavas.
-Igårkväll lyssnade vi på en massa bra och underlig musik. Alestorm och Winnerbäck varvades med oerhört märkliga parodilåtar och "bröt". Vi avslutade kvällen med "Kalle fågel", så det säger ju sitt känner jag...
-Sist och viktigast: jag fick en fake-fru! Jag är mycket för fake-förhållanden lately. Hon heter Johanna och vi gifte oss igår. Hur det blev så är en lång och något ointressant historia (och jag har glömt början). Men vi gick runt och betedde oss som ett gift par hela helgen. Johanna blev dock något svartsjuk på Olle, och så kan vi inte ha det tycker jag. Vi fick pris för "årets par" dessutom, så vi var glada.
-När jag kom hem började jag med tusenpunkterslistan! Wiiiiii!

Kommentarer
Postat av: Annoushka

Jo då, rubriken är rättciterad. Men ni blev faktiskt inte årets par, bara helgens par...
Starka känslor!

2014-12-15 @ 08:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0