Jag har glömt salladen!

Hej folk!
Olle: Till din första kommentar så ja, precis den låten var det och ja, de är för tråkiga för mig...men det beror på vad man jämför med. Det är ju Micke som väljer låtarna och det här är det bästa han har att komma med.:( och till den andra så...ja, det borde jag ju göra...
 
Idag har cirka ingenting hänt. Circa, heter det väl förresten. Jag laddade ner en massa böcker och låg i min säng i princip hela dagen. Gotta love it. På kvällen ryckte jag dock upp mig och gick till macken med Åsa för införskaffning av cola och choklad (en rulle mjölkchoklad för fyra kr, kriminellt billigt yall) och sen umgicks vi i ett klassrum i några timmar. Hon släktforskade och gjorde sin läxa, och jag gjorde mest ingenting. Jo, jag skrev lite faktiskt, oklart vad dock. Rubriken kommer från när vi spårade kring hennes teater-broskyr-text, och likaså det fenomenala "kabel & fabel ab" och "en enaktare i två delar". Fabulous. Jag är jättejättetrött, så nu ska jag sova. God natt mina kära bloggläsare och livet är bra. Wiplash as Always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0