Mer påsar åt folket!

Hej ni!
Fan, jag lyckades inte skriva inlägget på rätt dag. Jag gör sällan det. Och jag kom på att jag har glömt svara på Diktatorns kommentar! Jag kan säga att hans danska var dålig. Det var mest det. Anyhow, moving on:
 
Ikväll har jag umgåtts med Olle, Annoushka och Robert. Jag och Olle träffades i stan och vandrade runt, drack cola och pratade. Jag har saknat honom, måste jag säga och vi hade många fina samtal. Sen mötte vi upp de andra och det visade sig att vi skulle leta upp ett ställe där man kunde äta köttbitar. Det blev Meat, där jag aldrig varit tidigare, men det var sjukt gott. Alla beställde exakt samma mat (meat burger och sen chokladfondant) vilket i princip aldrig händer. Det var väldigt spännande att se blinningarna i sällskapet äta hamburgare och det blev en del spillande och vältande av pommes. Men God damn, det var sjukligt gott. Likaså var efterrätten, trots att den innehöll saker som "semi-torkad jordgubbe" och "stekt vit choklad". Alltså va? ;) vi trashtalkade som vanligt olika folk och bara hade det trevligt. Vi förflyttade oss till botulfsbaren och diskuterade konstiga par och sunt förnuft. Mitt favoritcitat måste vara från Olle: "Alltså, att se och vara med honom är inte en fördel." vi är så...trevliga. Verkligen. Men det var en väldigt bra kväll. Starka känslor! Och just det, rubriken kommer från Annoushka. Den handlade om tvättmedel. Spännande va? Näe. Men, god natt.

Kommentarer
Postat av: Annoushka

Ja, verkligen en trevlig kväll! Måste göras om någon gång! Starka känslor!

2014-07-21 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0