Tycker du att det är för mycket yeah?

Nejmen hejsan!
Jag har haft en trevlig dag. Gick upp ganska tidigt (i alla fall om man jämför med igår), tränade och chillade med livet. Vid fem åkte jag och repade med Jane Bond inför vårt supercoola gig! Jag ska hjälpa dem eftersom de inte har någon sångerska längre och de ska hjälpa mig eftersom jag inte kan spela. Idag provade vi mina låtar och det gick mycket bra! Alltså, typ, helt extremt bra. Först jobbade vi med transparent, som vi ju höll på med i påskas och den blev så otroligt mycket bättre nu! Vi testade sen Paris i en väldigt annorlunda version (rubriken kom från detta), men sen tyckte jag att det var en väldigt dålig annan version så vi bytte låt. Det blev en väldigt förvånande låt i en ännu mer förvånande och cool version, men jag tänker inte spoila det. Men seriöst, ni det kommer bli så jävla bra grejer. Om jag bara fattar hur trummorna ska låta, that is. Nu tittar jag på the glee Project och äter nougat, för nougat är det godaste som finns. Eller ja. Typ. Det var nog allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0