du är ju nästan attraktiv!

Nu är det helg! Igen. Som fredag fast tisdag. Ja. Vi fick besök av Lina Wolf, som visst är författare och sjukt charmig. Bra skriver hon också, och vi hade givande samtal. Men alltså stress över författaryrket. Ska jag verkligen hålla på med det här? Jag veeeet inte. Ibland känns det så, men ibland känns det inte så alls. Blah. Jag är för ung för att göra viktiga saker. Det är nu jag ska göra oviktiga saker, säger alla. Jag vill göra viktigt n to the u! Inte göra misstag, flumma omkring, komma ihåg att livet är långt. Jag vill inte! Hej Emma om många år, skratta åt mig, göör det bara.
 
Musiken gick stundtals bra. Micke var som han är, men vi satte nästan sleepsong ("I made all the chords and I did all the things and weeee!"/Emma vid pianot) och de andra funkar väl, men vi jobbar på det. I guess. åsa sjöng sig hes och jag uttalade citatet i rubriken. Sådär som man gör, I guess. Det var en komplimang, fast det inte lät så. Det var allt för idag, trevlig helg (moahahaha jag skrattar åt er)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0