Nu man göra hur?

Ibland är hegrejiska det bästa språket när man inte vet vart man ska bli av. (Ignorera det där.)
 
Idag fick vi vår sista Sigge-uppgift någonsin. Det var att skriva en sexscen. Kul för mig. Nej, vänta, inte alls kul förresten. Men konstigt nog fick jag något skrivet och det blev typ ord, jag vet inte. Försökte också lära mig om politik, byta SIM-kort och återaktivera Ingmar i min telefon. Allt gick sådär. Paniken är ett faktum i Emma-livet. Panikar även över fredagens spelning, dig, att jag ska flytta härifrån snart, hur tid spenderas samt livet i stort. Kul liv jag har idag va? Ja jag vet att ni är jätteavundsjuka! Nej nu går jag och lägger mig och skiter i allt det här i några sov-timmar. Hoppas att jag inte drömmer om dörrar eller pepsi max inatt. Det har varit de senaste två nattsynerna nemligen. "Nattsyner" eh alltså va? Det är inte ett ord. Nu ska jag uppleva fler nattsyner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0