bury all the records in the back yard

Igår var jag i Katrineholm. Sådär som man tydligen är ibland. Liksom...hej, ny stad, hejdå ny stad. Jag var där för att vara med på ordförandekonferens och extra medlemsforum med us. På det förstnämnda visste jag 0 % och på det andra gjorde jag 0 %. Men jag åkte jättemycket tåg, så jag är ganska nöjd. Jag fick också träffa folk som jag tycker om, till exempel Onna, Hannah, Linus och Sandra. nästan alla var i chock över att jag ens var där. Så även jag. En annan kul grej som hände igår var att folk undrade när skivan kom och var allmänt excited! Wiii!
 
Idag började vi en ny delkurs och det var väl roligt antar jag. Ikväll ska jag spela på öppen scen. Jag ska medtaga mitt keyboard. För det är tydligen ingen annan som använder såna? Vad är grejen med det? Det var allt för idag, kära folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0