I´m sick, I think I´m sick, I think sometimes I get like this

Jag saknar att ha verkliga känslor som uppkommer av naturliga, externa anledningar
jag saknar att vara en person
jag önskar att ni förstod, men det gör ni inte
jag hatar känslan av att vilja komma hem när jag är hemma
jag hatar att göra folk oroliga, det gör jag på riktigt
jag gör mitt bästa om ni undrar, för att vara normal
det funkar i hela dagar
Hostess-dagar, if you will
eller bara glada dagar...
inte för att det är samma sak, för det är det inte.
inte för att ni vet vad jag menar.
jag hatar att skämmas och jag hatar att det är just skammen som är problemet, på något sätt
mest av allt hatar jag att inget av det här har något syfte, det blir ingenting med någonting för vad ska jag förändra?
"what does she want?" ingenting hon inte redan har, och samtidigt, allt
jag vill inte att ni ska tycka att jag är ett nutcase...mer än vad ni tyckte innan, that is
för jag är liksom inget nutcase egentligen
jag är bara väldigt ensam
och något annat kanske
men jag vet inte vad
jag går nu från denna blogg, och försöker bli frisk. På riktigt.
A girl can Dream, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0