Det är som att baka, fast med takt

Idag har varit en mycket bra dag. Vi hade först responnsgrupp för att prata om våra berättelser. Där pratade vi om just dessa och det var mycket trevligt. Ni får inte läsa min, för övrigt, mest för att den inte är så bra. Det är mest bullshit om en hund. Det är ju inte så kul för någon att läsa om. Efter responnsandet bestämde vi oss för att öla/luncha, så det gjorde vi. Vi var i detta fall jag, Simone, Linnea och Josefine. Vi gick till ariman och bondade över förhållanden, olika sätt att äta godis, de bästa verben, feministkörer, utgångar och andra trevliga grejer. Jag är helt för dessa människor, känner jag.
 
Jag kom sen hem, lämnade äntligen in min fula berättelse och tog det lugnt några timmar. Sen åkte jag och repade med Jane Bond, utan mamma vilket var en aning märkligt. Meeen som vi repade! Vi testade Blondies call me och shake it out av the one and only Florence. Den första blir...reggie med opera. Jag står inte själv för operandet, kan jag lägga till. Det blir awesome! Jag älskar att få sjunga någonstans! Det var allt jag hade nu, och oj klockan är ganska mycket. Eller...inte så mycket för ett blogginlägg, men ändå. God natt!
PS. Rubriken är mitt försvar av baktakt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0