Lasse på supporten

Extra extra, read all about it, Emma är i Ulricehamn. Eller i Dalum om man ska va sån men jag har aldrig varit sån innan så varför ska jag vara det nu?
 
Vi kom hit igår, efter en bilresa med sedvanligt stopp på spånsta. Det är viktigt tycker vi. Men när vi väl kom hit pratade vi om rubriken och andra random grejer. En alternativ rubrik var också "svenska är det nya esperanto", sagt av Benjamin som följde med oss hit. han och jag diskuterade också en lila dammvippa och en bok om siffror (och kaniner). Ingen vet.
 
Idag har varit en väldigt chill dag, förutom mitt framtidskaos. Men jag har nog kommit fram till hur jag ska få ihop allt nu! Kanske. I övrigt har vi varit ute (kaosvarmt ju <3), spelat kort, ätit, gott på promenader, tittat på tv och just nu spelar alla Alfapet. Jag är för cool för Alfapet så jag dricker cola och vin istället. Jag vägrade välja. Med det sagt, hejdå. Ses imorgon eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0