Om hon ser vem jag är, kommer hon stanna ändå?

Vilken märklig kväll det här är. Jag sitter mest och försöker hålla mig vaken. Orimligt trött men vill verkligen inte sova. Så jag bloggar! Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Idag har jag ätit lunch "himma" (vilket är vad vi har bestämt oss för att kalla vårt föräldrarhem eller vad man ska säga...ser ni hur svårt det är?) och ätit lunch. Det var trevligt. Sen har inte mycket hänt alls. Jag har sjungit och ätit och lyssnat på grejer och försökt vara glad fast failat av ingen anledning alls. En sån dag. Jag sitter och stirrar på inlägget. Just det! Jag hade ett bra samtal med Agnes. Vi pratade om hur bisexuella kan ha girl weeks och boy weeks (vet inte hur vanligt det är, men vi har det i alla fall) och hur hon har en girl week nu. Jag vill också ha en girl week! De är så mysiga. Boy weeks är mycket jobbigare och jag tycker jag har de jämt. Jag är ju nästan straight. Euw! Har jag pratat om mitt ogillande av straighta människor i bloggen? Det är stort. Eller snarare är jag förvirrad av deras existens. Varför välja liksom? Jag tror det beror på att jag hade massa lesbiska vänner när sånt började vara relevant, men nästan inga straighta. Sen dök de upp och jag bara...vadå finns ni ens? What? Okay...nu måste jag sluta blogga. Det är är ju mest mush. God natt allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0