All you have to do is hold me

Kelly Clarksson, du ofattbart duktiga kvinna. Folk måste genast sluta underskatta dig, för du är underbar. Jag måste också sluta underskatta dig, for the record.
 
Men jag tänkte blogga lite om min dag, sådär som man gör. Och jag kanske hinner innan midnatt omg! Idag har vi handlat vin och snacks till releasen. Redan? Ja, för pappa har ju fölsefest på lördag (säger jag som om ni vet det) och därför slog vi två flugor i en smäll så att säga. Så idag gjorde jag mitt första inköp på systemet. 6 lådor vin. Rimligt, kände jag. Sen såg vi det nya glee-avsnittet och jag blev förvirrad, glad och arg. Standard. Santana är badass (no shit), Becky och hennes nya grabb är jättesöta och allat annat är mest whaaaaat. Oj vad ni inte behövde det där, men jag inte bry! Fyra minuter till midnatt, spänningen tätnar. På kvällen umgicks jag med min familj, tittade på på spåret och åt godis. Det var en bra dag, åtminstone nästan hela tiden. Så det känns bra, ändå. Och nu går jag. 23:58, biatches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0