lite mindre undergiven, förstås

Alltså vad glad jag är nu! Har varit och repat med Marie och Christoffer igen och jääävlar vad det blir pretty! Vi hade massor med moments och spelade så högt att grannar knackade i väggar. Så det kommer bli riktigt bra, det tror jag bestämt! Vi hamnade också i diverse sidospår och spelade igenom hela "färger i en vind" for no aparent reason, vilket gjorde att Christoffer döptes om till Plockahontas. Han kommer kallas detta av mig för alltid och evigt. Det blev ganska många opassande skämt, mycket te för alla andra och såklart många skratt. Och fin musik. När plockahontas gått åt jag och Marie popcorn, och Marie bevisade att hon hade köpt ett "Emma-vin" (det hade hon verkligen). Jag fick dock hetsäta och hetsdricka, för taxin kom en stund senare. Rimligt, tyckte vi ändå. Rubriken är en översättning av en av låtarna, som fastnade i våra huvuden. Det var fint och skånskt som det ska va. Nu borde jag sova, känner jag. God natt alla mina favoriter. Livet är en bra plats (livet är ingen plats, men ändå).

Kommentarer
Postat av: Blue

Är det Vår Pappa? I rubriken alltså.

2015-01-20 @ 01:02:45
URL: http://overkills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0