Jag har förlorat förmågan att komma på mina egna rubriken redan

Blue: My bad, men det lät verkligen så! Förstår liksom inte varför du annars plötsligt skulle säga åt mig vad jag skulle ha för rubrik. Du verkar hur som helst ha startat något. Vänta och se. ;)
 
Idag är en bra dag! För det första är jag sjukt mycket friskare (ja jag vet konstigt ordval). För det andra drömde jag en väldigt fin dröm inatt och då vaknade jag på ett utomordentligt humör. För det tredje fick jag Amazing nyheter som jag inte kan prata om än, men de är Amazing! Tror jag. Eventuellt. För det fjärde fick jag ett gig i sommar från ingenstans, peppen! Har jag sagt att jag ska giga på lördag ens? Det ska jag. För det femte är det studentvecka ju, så vi var på två såna idag. Den första (omg uppräkning i uppräkningen) var hos Rolle, fast hos hans ex-fru. Något märkligt ansåg jag, men ingen höll med. Där fanns tzatziki och vin, så jag klagade inte mer sen. (inte innan heller men ja.) Den andra var i huset mittemot vårt och där träffade jag en kvinna som visste vem jag var efter spelningen på underverket! Fucking sjukaste som hänt! Nu borde jag sova, för exciting grejer händer imorgon och jag är nog egentligen inte helt nykter alltså. Men...jag vill inte sova. Jag vill vänta. It's my thing now. Så kan det va. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0