I feel more like a chicken than a man

Hej ni!
Rubriken är signerad Agnes, som jag träffade idag. Det är mycket Agnes nu i livet och det tycker jag är positivt. Jag fyllde i allt som hänt sen sist med "story time" och fick mycket exalterade rop tillbaka (yaaaay! A club sequense!"). Vi fikade på ramklints och hon var märklig. Förutom rubriken sa hon "you know something sad? You do only live once." Söta, ändå. Hon gav mig mycket oortodoxa råd, för att sen ta tillbaka dem, och vi provade miljontals parfymer för det tyckte vi var rimligt. Jag är inget fan av parfym, alltså.
 
Sen har inte mycket hänt. Jag har pluggat lite (faktiskt!) och pratat med Onna. Hon är så bra, för hon kan säga till mig vad jag konkret ska göra med mina känslor. När hon ringde var jag i princip i panik och efter typ tre minuter hade jag samlat ihop mig helt, bara för att jag visste att det fanns något att göra åt saken. Sen pratade vi också om "språkbruksanpassare", käkproblem, att hångel är opretentiöst, särbo-förhållanden, drömpsykologi och hur jag ska arra hennes favoriter bland mina låtar. Det var ett mycket bra samtal, men nu är jag jättetrött av någon anledning, så god natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0