I've got guns in my head and they won't go

Så det var ett tag sen, ja. Förlåt. Det har hänt många grejer. De kommer här:
-jag har varit hos Robert och där fått utlopp för ungefär all min ilska och ledsenhet. Det blev många ord som forsade ut. Han är bra, tycker jag, för han lyssnar utan att bli dramatisk/arg/ledsen. He's just there. Det är viktigt.
-Vi har haft en family dinner, komplett med vin som smakade jul och efterrätt och allt. Det var mycket gott och det är alltid bra att samla familjen osv. Syster fastnade under en soffa och sjöng en sång om någon som hette keck, allt var som det skulle.
-Jag har mastrat album med Christopher och i princip blivit klara! Vi lyssnade igenom allt jättesent på natten och sjöng med och ropade texter på göteborgska och var jätteglada äntligen.
-Igår existerade mest i ett vakum. Skulle varit glad och firat men var och gjorde inte det. Umgicks en del med Christopher och försökte hålla modet uppe, typ.
-Idag har jag skrivit min första miniuppgift till författarskkolan (!) (bästa ordet att stava fel till) och snart ska jag till Lomma. Det var nog det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0