Kom till den mörka sidan, drick lite vin

Igår (börjar jag alla mina inlägg så nu?) fick jag besök av en ny bekantskap, Laura! Hon är ju inte ny som så, utan hon gick i min svenskaklass. Och igår kom hon hit och drack vin på min jättesoliga balkong. Det var mycket trevligt och efter ett tag införskaffades också pizza. Jag åt en hel pizza och det händer verkligen inte ofta så jag var nog ganska hungrig. Vi rangordnade veckodagar, jag hade intensiva reaktioner till saker, Budapest och Serbien behandlades, vi trashade "klagiga" människor och ibland råkade det bli djupt. Christopher dök upp för att hämta grejer (pga lägenheten såg ut som en studio innan) och det blev en märklig men trevlig sammanblandning av liv. Han är söt och sen åkte han och spelade in gitarrer jaaaa. Själv blev jag ännu mer full. Vin be killing it. Så, bra men inte jättebloggbar kväll. Ursäkta för mycket kort inlägg, men nu ska jag snart iväg på "photoshoot" och sen gig! Livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0