Bred ut dina vingar och flyg högt som tusan

Hej och hå det är jag. Vem skulle det annars vara? Iofs har jag blivit gästbloggad hela två gånger, men det var 6 år sen, så...inte så stora odds. Triggade jag precis igång gästbloggningar från de flera personer som kan lösenordet? Woops...
 
Jag är hursomhelst i Sverige igen och har haft sjuuukt tråkiga dagar i lägenheten. Har hängt med Josef (<3 <3), läst, sovit och chillat, så jag är inte så spännande. Återsåg min psykolog idag och det gick jättebra, så det känns bra eftersom det blev kaos de sista gångerna i våren. Alltså usch hela världen slutar ha sommar och jag vill inte vill inte vill inte. herregud. Visst är jag peppande? Min rubrik är faktiskt peppande så det får ni leva med. Den är från en bok så jag kom inte på den själv. Alltså jag kan ju inte sitta här hela helgen jag kommer bli bindgalen! Betyder det att man är så galen så någon måste binda fast en? Det var dagens insikt och det mest ambitiösa jag tänkt idag. Yaaay nu är klockan snart elva, så jag tänker sova. Jag längtar till sängen som literally är bredvid mig. konstigt. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0