Sig till Rihanna jag vill ha henne

Igår var det dags för hejdå-damhäng med Saga! Hon ska flytta till belgien den jäveln, så nu fick vi ses en sista gång. Hon gjorde pizzabullar (<3 <3) som tog en miljon år, jag bjöd på rävås-mojitos (rom och swepes-mojitoblandning) och vi sa allehanda catchy formuleringar som vanligt. Vi åt äntligen maten, drack hejdå-bubbel och lyssnade såklart på damhängslistan. Jag ropade "åh!" av glädje när låtar började, vi lyssnade på pussycat dolls (rimlig sak att göra), jag försökte matcha ihop mig med en av Saga vänner, jag hade ett supermoment med att ligga i soffan och sjunga med i you don't own me, jag bekände min kärlek till olika artister (rubriken är från en silvana-låt, men också sant...Rihanna <3) och livet var Amazing. Äääälskaaaar damhäng!
 
Idag började skolan igen! Jag missade första lektionen (smart Emma) och sen hade vi fantastik hela dagen. Det var magiskt och kul och jag älskar min familj aka författarskolan. Så glittrigt! Vi åt lunch i supersolen, jag käftade emot på föreläsningarna, allt är som det ska vara. Men nu måste jag bannemig ha telefonmöte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0