jag tycker om klubbor, för helvete!

Hej och hå min taxi kommer om elva minuter. Så jag...bloggar? Rimligt. Och jag ämnar blogga om min gårdag, under vilken jag till exempel träffade Filippa...för sista gången innan hon åker till indonisien...i fyra månader! Vi fikade på coffee break (som har gott te lärde jag mig) och pratade mycket om män (:() och resan och min nya terapi och annat. Jag kommer sakna henne så myckeeeet!
 
På kvällen åkte jag till Marie. Hon var uppe i varv och dansade när hon väntade på mig och var söt, men när vi kom in fixades lax med broccoli. Jag fick ett hejdlöst skrattanfall åt "kanske inte om man lever i ett misshandelsförhållande, men förudom det..." på superskånska. Laxen åts (den blev superb for the record) och vi pratade om musiker, gamla kvällar (och huruvida jag var nykter på dem...), att spela in körer och när vi träffades första gången. Därifrån kommer rubriken, sagd av Marie som gestaltade mig som femåring, pratades med chack-Jörgen. han tyckte att jag skulle spela chack (i riktiga världen alltså) och hon tyckte att jag borde ha svarat så. Det var en jättemysig liten kväll och färdtjänsten funkade och allt! Och nu kommer sagda färdtjänst om...fyra minuter! Jag är fan bäst i stan på att blogga så ni vet. Känner iofs inga andra bloggare från Lund. Just det! Måste också nämna att vi ofta återkom till att jag är förmer än Marie för att jag är från Lund. vi konstaterade att hon misstror morgonmänniskor samt folk från Lund, och att morgonmänniskor från Lund faktiskt borde avrättas. men, eh, två minuter...hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0