You don't need my voice, girl, you have your own

Dagens rubrik är från en låt som jag literally hörde för första gången idag. Men...så fin låt.det är. Bells for her, heter den, för vissa (=Lilla) vill gärna att jag berättar det. Speciellt denna, för den handlar om folk som tar min röst men som har en egen, ju! <3
 
Igår skrev jag med Anna N. Vi biblioteksfikade som vanligt och pratade jättemycket, men skrev...lite. Liiite skriv gjorde vi till slut. Sen köpte jag subway och spenderade dagen med att tusenpunktslista som faaan. (måste sluta kalla den det, sist den var 1000 punkter var 2013.) Josef välte ut en påse torrmat på golvet (de påsarna är stora så ni vet) och jag bara lät det ligga, så det säger en del...
 
Idag chillade jag jättemycket på förmiddagen, men på eftermiddagen åkte jag och mamma in till stan. Vi köpte julklappar och jag är nu klar med det, nästan. Vi köpte en massa glas och skit till mammas arbetskompis som ska sluta ("neeej, det är ju din bästa jobbis!") och sen lämnade hon mig vid skolan. Där började jag min nya manusbearbetningskurs! Jag, Lisa och Greta-Stina ska läsa varandras manus och ge respons, under ledning av två skrivpedagogare som slutade författarskolan i somras. Såååå kul! Vi fick rulltårta och pepparkaksdegste och pratade om våra projekt och en massa andra saker. Ääär sååå peppaaad. Men nu är jag här, har haft ångest och försökt men misslyckats att delta på ett möte på grund av denna, och nu ska jag sova och allt sånt man gör. Vad såntet är vet fan ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0