I'm friends with the monster that's under my bed

Hej osv!
Igår var en så konstig dag. Den började med ett av de svåraste terapisamtalen någonsin. Jag bytte språk, förstod inte vad vi pratade om och mådde som en jävla disktrasa efteråt. Usch! Så jag tog två atarax och sov en stund. Sova middag-Emma is back, tydligen.
 
Men när jag vaknat tog jag mig till stan och skrivfikade med Filippa på biblioteket. jag fick superflow! älskar när det händer. Hon sökte jobb (samtidigt som hon jobbade, bästa jobbet ändå) och vi hann bli lite kära i bibliotek-fiket igen. Det är så himla bra och billigt och bra. <3 när jag kom hem mötte jag pappa, som väntade på mig så vi kunde åka och handla. Jag köpte colaburkar (sommar!) och sen åt jag cesarsallad på balkongen. I år ska jag lära mig äta sallad, bestämmer jag. Jag sitter här nu också, i klänning och allt, och väntar på min syster. Jag ska språkkonsulta hennes uppsats, varför jag nu ska göra det, och det ska bli både kul och tråkigt faktiskt. Men nu ska jag njuta av solen hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0