I could make you happy, you know, if you weren't already

God afton, kära folk. Jag ligger i min säng och stirrar upp i taket. Undrar vart mina ögon pekar just nu. Förmodligen inte mot taket. Jag vill veta detta på riktigt. Ni fattar inte.
 
Men ja, vad som har hänt sen sist är att jag har skrivit. Igår skrev jag hos mormor. Det gick inte så bra, men mormor tittade på glamor och vi åt bilar och det var mysigt. Och idag skrev jag jättemycket med Anna H. Och pratade jättemycket. Till exempel om vad man berättar för folk man är ihop med och inte, sexskämt, behållare för läsk, grädde (vispad och ovispad), fruktöler och en massa annat som inte var skriv. Men vi hann skriva också och då skrev jag om milkshakes och tv-spel. det var nice och jag kände mig som en bra person. Det är inte ofta det händer. Men nu ligger jag i min säng, alltså. Och knapprar på min lilla dator och gäspar så stort ott jag fick böja bak huvudet. Det kom tårar av gäspen. literally inget av detta är intressant men det gör inget, vet ni varför? För imorgon är november slut! Sluuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0