vi kan va som Paris och Nicole

Haaajjj nu har jag fått tag på ett bättre tangentbord. Det kan jag skriva på och sladden är dessutom så lång att jag kan ha tangentbordet på magen och själva Ingmar på sängbordet! jag måste inte sitta vid mitt töntiga skrivbord, jäää! Jag har ringt datateknikerna och det ska beställas ett nytt faktiskt tangentbord, tror jag. Obs tror. Hoppas det blir bra innan Madrid, för jag vill kunna blogga där och orkar inte släpa allt det här möget.
 
Ikväll har jag annars varit hos syster. Vi skulle "chilla på balkongen", så det gjorde vi, med rosé och melon och allt. Och sen åt vi lax-lasagne, vilket var oväntat gott för att vara frysmat. Måste äta detta igen känner jag. Vi lyssnade på allt från folkmusik till hiphop och sen tröttnade syster på att inte få sjunga högt, så vi gick in och sjöng till karaoke-videos. Det gick...inte så bra. Men vi sjöng tusen och en natt och Emmylou och en massa annat trams, och skrattade väldigt mycket åt oss själva och allehanda sämsta stämmor. Vi åt torkad mango och tittade på Gilmore Girls, som man ska, och nu är jag här. Hemma i min säng samt snart sovandes. Kan inflika att jag inte menar nåt med rubriken, men har haft den låten på hjäran från och till i flera dagar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0