det där är inte mitt barn, var kom han ifrån?

Japp, sen sist har jag fått en bebbe! Ingen vet hur! Nä skoja det är bara en hurula-låt. Han kan sjunga ballader har ni hört så sjukt? Och det är så fiiint! Men ja hej här ska väl bloggas om life va. Gud varför gör jag ens det? Like...varför bloggar jag om det här tråkiga livet som ingen bryr sig om? I elva år, no less! Det är ju...naturvidrigt! Men okej, idag har jag hängt med anna n. Vi fikade på bibblis och catchade up, hatade töntar och peppade bra julklappar, och sen gick vi över gatan och tog en öl på glorias. Okej jag drack ej öl men ni fatttar. Vi ville aldrig åka hem, men var tvungna ändå, och sen har jag varit hemma. Jag har pratat med Hannah om uppfostran, hångel och annat trams, och sen har inget annat hänt. Jag har haft en liten mysig ensamfylla, för det får man ha ibland hörrni, och årslistat loss. Och snart sovit som en liten stock. Jag vill alllllllllltid sova men det är ju inget nytt. Fan jag har inte tagit mina meds! Jag hatar den här jävla nya rutinen. Så, nu har jag tagit dem. Har jag sagt att jag har fått en ny medicin? Det har jag i alla fall, så vi får väl se vad som händer med den. Inget säkert. Jag har inget direkt hopp. Och det...ja, det var väl allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0