Inte ens chriss Martin kan fixa dig nu

Hej hej vet ni vaaad? Hannah är här! I min lägenhet! Sjukt ju! Men ja, blogg ska pågå, och igår kom Filippa hit. Inte min ledis, utan hon jag var på en dejt med en gång. Vi lagade mat (hon lagade mat) och vi pratade om att vara "convenient", att inte vara ickebinära fast vi har tänkt på det, att jag inte hade buljong hemma och lite så. En mysig liten kväll, och när hon åkt hem chillade jag med livet.
 
Idag kom Felicia Jackson hit och poddade med mig! Det är fan det sjukaste som har hänt mig ni fattar inte. Så vi poddade loss, och sen kom Hannah! Vi har försökt napa (det gick inte så bra) och pratat med hennes syster, som var extremt fettfobisk. Jag blev aaaaaaarg. "Emma, jag är här!" ropade hon och nu sa hon att hon ville ha vin. Det ska vi väl kunna ordna. Nu började vi prata om fisar, så vi har ett bra och sofistikerat liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0