they will not control us, we will be victorious

Haj från min och Onnas härliga värld! Just nu ingår följande komponenter i denna värld: Mys, supergoda kolasnittar med choklad, cola och kyss min plysch (gammalt program på p3 som Onna äntligen har fått mig att lyssna på pga flaaaatooor). Det är life hörrni ni anar inte. Och life har det varit! Igår åkte vi in till torget och stod där i eldlukten, tittade på allt som hände, blev bjudna på kakor av bikerboys och...blev spontanintervjuade av p4. Lite som vanligt. Nä, men typ så, radio bara pågår. När vi hade gjort det (och förvirrat mamma genom att gå iväg med intervjuaren så hon inte hittade oss) åkte vi hem, beställde pizza, lyssnade mer på mh, sörgde över att straighta småtjejer finns och hade ett bra life.
 
Men...sen skulle vi sova. Det började bra, för direkt efter midnatt spelades för evigt och vi ropade "tack gud jag är homo!" för glatta livet. Men sen somnade onna, och jag...jag gjorde inte det. Alls. Jag bara låg där och lyssnade, ville stänga av men ville inte väcka onna, undrade över nyheterna, blev överpeppad när de pratade om cecilia vasa och sen spelade uprising (rubriklåten), blev rörd när Emil Jensen spelades och till slut tröttnade jag. Onna vaknade och vi pratade lite, och då somnade jag äntligen. Såklart. Så jag somnade vid halv sju. Jä. Så jag supersov några timmar (just när det blev bra musik) och sen åkte vi in till stan. Där åt vi lunch med mamma och syster, trots att vi fick vänta i hundra år på maten. Jag och Onna stod vid buren ett tag och såg krunegård, skrattade åt det helt orimliga ordet "funktionsdrabbad" (vi är drabbad av vår funktion!) och hörde fel på allt. Och nu är vi här, med kakor och flathumor. Älskar mitt life, men är...trött som fan. Ska vila lite nu innan jag ska åka iväg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0