Oh, God, could it be the weather?

Det regnade när jag vaknade idag! Helt sjukt ju! Samtidigt i resten av Sverige: Vi dööör av värmeslag help us vi kommer brinna upp! Det känns ju rimligt. Och alla ba bläää det har aldrig varit så här varmt innan! Lol jo det har det. Och ja jag vet att klimatet går åt helvete but for real, det var så här varmt för fyra år sen också ju? Kommer ni inte ihåg detta?
 
men ja, jag ska inte bara prata om vädret i detta inlägg. Jag ska prata om min gårdag. Jag försov mig utav helvete, men kom upp och åkte till Lilla. Där bjöds jag på lax (!) och sen repade vi. Vi skulle komma på en cover till giget om några veckor, och det slutade med...en mashup! Det kommer bli Amazing! Vi lyssnade på podd och kramades, och sen skrek vi lite över hur coolt hennes liv är, och sen åkte jag hem. Väl hemma balkongsolade jag och hade det bra, typ, och idag...har väl också varit bra. Jag väcktes av att Agnes ringde, bara en sån sak! Hon förstod som vanligt allt jag sa, och hon är tydligen i Lund, det är ju helt bananas. Och ja, det är inte jättemycket mer jag har att orda om. Dagarna går, jag lever mest på twitter, allt är ganska härligt. Så då vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0