The sea is just a wetter version of the skies

Hej och hå, nu återgår vi till det vanliga bloggandet efter gårdagens utsvävning. Ska inte fortsätta orda på det konstiga sättet mer. Så jag ska blogga om min dag, och idag har jag äntligen badat! Baaaad pågick! Jag och Syster körde till Bjärred och lyssnade på hennes sommar-lista, innehållande rubriken (folding chair med regina Spector) som vi glatt sjöng med till. Vi kom fram, körde många varv för att hitta en parkeringsplats, stalkade en dam som tog evigheter på sig att köra och till slut fick vi parkera. Först åt vi glass, vilket ju är Life, och sen badade vi! Havet är ju Amazing, det måste jag säga. Men Syster var stressad över att bli solbränd, så vi gick upp och åkte hem. Effektivt, men härligt. (Hjälp nu sa podden härligt samtidigt som jag skrev det!) Sen ikväll har jag väl typ läst (försöker läsa böcker, det går inte, my brain is ruined) och chillat och varit för varm för att ens överleva. Det går inte, det här. G å r inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0