Hold me down, I'm so tired now

Haj haj här är jag. Er bloggperson i mörkret. Skoja det är ljust af för det är sommar. Och det är bröllop idag, och jag trycker i mig delikatobollar innan jag ska åka. Helt rimligt.
 
Men igår var jag ju på dejt! Det var med en Filippa, och den började med...att jag åkte fel. Så jag åkte en hel busshållplats bort (hur åker man en halv hållplats bort?) och hon fick komma och hämta mig. Starkt jobbat Emma. Men vi gick till lundagård och satt i gräset och picknickade. Vi lyssnade såklart på Florence (bästa dejten ju), pratade och blev avbrutna av två dudes som vägrade lämna oss ifred. De hade "röjardag", som hon uttryckte det. Det var fint och solen kom och allt sånt. Jag åkte hem, tog en äppelöl på balkongen och sen åkte jag him.
 
Där grillades det! Det var jättegott som vanligt och sen fick jag fotvård (det behövdes) och vi tittade på stjärnornas stjärna. Vi kom också på att Florence sjunger om mamma i rubriklåten, för hon är väldigt trött. -hur har du haft det, mamma? -mögigt, Emma! Möööögigt! Men nu har hon semesteeeeer! Så vi firade det lite. Och nu är jag hemma efter att ha sovit över och fått äggafrukost. Och nu är jag så trött, men måste åka iväg om nitton minuter. Hjäääälp. Men nu är juni slut! Hejdå juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0