I'm just curious, is it serious?

Haaaajjjj!
Igår blev en så himla bra kväll. Jag är så glad att jag åkte. Jag tog mig in till malmö-landet och träffade Lilla, nästan av en slump. Vi stod och väntade ett tag och sjöng dåliga och bra låtar (jag stod för de bra...tyckte jag) och så innan hon möttes upp av en Anna och jag av en Embla. Alltså så länge jag har väntat på att träffa denna Embla. Det har gått helt enormt lång tid. De kom till slut och vi gick in, gick vilse på Scandic och til slut hittade vi föreläsningssalen. Vi skulle se Fanny Åström föreläsa om politisk lesbiskhet! Sån jävla dröm-upplevelse! Hon pratade om en massa intressanta saker, dålig representation och annat som fick mig att tänka jättemycket. Jag ställde frågan "är du inte rädd för att bli kär i en kille?" för alltså, jag är så himla rädd för det. Det får aldrig hända igen, bestämmer jag!
 
Det visade sig finnas ett flat-pass till! Det var lesbisk makt som höll i det och vi gick såklart dit. Det handlade mycket om vad de gör, men också om lesbiskt sex, vilket ju är bästa ämnet för en föreläsning. Och! Båda föreläsarna syntolkade alla sina bilder! Blev helt rörd. Efter att föreläsningarna var slut gick jag, Lilla och Embla till max. På vägen pratade vi om kartellen, "morfar och hans dude-bro", sämstiga ex och annat sånt. Sen satt vi på max och åt mat, pratade och blev besökta av...en and! Den bara gick in och Embla lockade ut den med pommes. Många gånger. Hon döpte anden till Silvana och hon svarade när man kwackade åt henne och lärde sig lyssna på sitt namn. Sötaste i hela världen! Vill adoptera henne. Vi hade en jättefin tid och bondade över allehanda grejer och jag var så jävla glad. Och sen kom jag hem, pappa mötte mig på stationen med matlådor och körde mig hem och världen var jävla perfekt. Förutom att jag inte kunde sova på en miljon år och fick ångest, men ja, vem bryr sig. Och idag vaknade jag klockan 10! inte 2! jag klarade det! Rubriken är en lesbisk låt såklaaaart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0