För jag känner knappt igen dig

Shass: Ja, låt oss pågå! Och vara chocolate cakes istället för fruit cakes.
 
God afton mina små bloggpersoner, nu är det dags för blabb. Fast först måste jag dricka vatten, märker jag, för jag dör av törst. Nu är det drucket, vilket gjorde ont för min rygg har fuckat ur tydligen. Men igår hade jag skrivdejt med mina annor! Ja, båda två, på samma gång! Vi skrev på bibblis och jag skrev om min antagonists lägenhet. Alltså vad hon stör mig. Jag måste skriva mer om henne, säger folk, och det är tråkigt! Men vi jobbade på så mycket vi orkade samt diskuterade foge-s en lååång stund. Och sen bidde det afterskriv! Vi gick till o'learys (jag visste typ inte ens att det fanns i Lund?) och åt middag. Jag åt fish and chips med aioli (!) och vi hade långa samtal om kryp, psykoser, att bli kastad, slem och annat muntert. Vi vet verkligen hur vi ska välja våra ämnen känner jag. Jag hade massiv ångest nästan hela kvällen (varför är högst oklart), men det var en fin kväll oavsett. Älskar mina annor!
 
Idag kom mormor och vi städade loss. Nu är här rent, jävlar i gatan! Jag är hungrig, märkte jag nu. Jag har inget filter tydligen. Aaanyway...sen träffade jag manusgänget. Vi diskuterade texter, jag blev överväldigad och fick panik och alltså jävlar vad jag måste jobba nästa vecka. Ni anar inte. Stressen är ett faktum och nu måste jag sova som en liden bebbe (de sover ju jättedåligt så kanske inte).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0