And when I get drunk, you take me home, and keep me safe from harm

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra längre. Hur jag ska klara mig. Det är så jävla läskig och jag är livrädd hela tiden. Min hjärna börjar rasa in. Jag minns inte vad jag gör, vad jag säger och tänker. Jag kan inte skilja på att tänka och säga. Det är som om allt rasar ut ur munnen och ut i världen och seriöst jag orkar inte mer. Ni tycker jag är jobbig och yall ni har ingen jävla aning om hur det är att vara jag. Jag är med mig själv hela tiden. Och jag orkar inte mer. Jag tänker på att jag vill ta livet av mig hela tiden, men det vill jag ju inte, jag vill bara slippa vara jag. Jag har jobbat så mycket och kommit så långt och till slut är jag sliten som fan ändå. Jag vill inte vara en belastning för mina vänner, någon som förstör kvällar, någon som förstör dagar, förstör allt. Jag vill orka vara där för folk men jag kan ju knappt äta. Idag åt jag inte förrän klockan 5. Jag klarade inte av det. Liksom det var så lätt, jag var hos Onna och jag kunde frågat henne om en macka eller något, men jag orkade inte. Hur fan ska det här gå till? Hur ska jag leva? På tisdag ska jag till skolan och alltså hate to break it to you men det går inte. Det gör inte det. Jag kan inte röra mig så pass länge, sitta upp och allt sånt. Jag vill så jävla mycket men jag kan inte. Hur ska jag göra då? Hur ska jag göra någonting alls jag förstår inte? Jag är legit rädd för att somna inatt. Det kan typ hända vad som helst när jag sover. Eller när jag är vaken. Jag har ingen kontroll.
 
OBS, ja jag har höjt min dos meds. det kan vara det. ingen vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0