I väntan på livet står du ut med vad som helst

Hej bloggfolk jag är full! Det är fan vad ni förtjänar. Jag menar herregud, ni har beskyllt mig för att vara alkis i två år nu. Det är fan dags för en fyllebloggning. Lol jag höll på att särskriva, fylle bloggning så eh ni vet var nivån ligger. Hannah säger kör! Skriv som du vill! Yeah yeah yeah så jag gör väl det. (hon sa yeah yeah yeah)
 
Igår kom jag hit jao. Dååå var barnen här! Och vet ni? När lee, som vanligtvis är blyg och skeptisk, skulle sova sa hon "god natt erma!" och kramade mig. Jag dog okej. Och imorse när Hannah (lol höll på att skriva mamma) och lee gjorde sig i ordning för förskolan hade jag och Luna världens mys/lekstund när vi kastade ett lock till varandra. Jag dog ännu mer. Jag älskar mina gudbarn! Och ja, nu är vi fulla. Vi skulle ha gått till bitter pills. Men...Hannah har 39 graders feber. fast nu har den gott ner säger hon. Vi kan i alla fall inte gå ut. Och om ni ba "hon borde inte dricka dååå!" så eh, ja, men nu brölade hon "jag mååååå!" så vem bry. Nu lyssnar vi på emomusik så ni kan dra åt helvete. Jag ville bara keep updated eller jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0