the world has no place in my bed, they don't get to know what I said

Rubriklåt: Burn från hamilton!
 
Hej från sverige! Jag och lilla chillar i värmen, men det är långt ifrån lika varmt som i london för här kan man till exempel: Andas. Men okej, det är ingen som vill läsa om väder här, så let's get cracking. Det kan ju vara så att jag har sett hamilton sen sist va. Vi åkte till victoria theatre, så jag fick sitta på en buss och läsa min boook. Life. Är så besatt av den så ni vet. Sen fick vi i oss mat, gick in och köpte prosecco! Så jävla lyxigt ju. När vi hade druckit den osv var det dags, och vi såg the famous jävla hamilton. Syster var utom sig av lycka, men jag är väl mer level headed. Den var dock väldigt bra! Det var mest hiphop-killar som bråkade, lol, men det var också väldigt emotional och gråtigt. (nu diskuterar vi hur man ska dö av värktabletter. Anna pratar om Simon. det gör hon jämt.) Jag vet typ lowkey inte vad jag ska berätta om det? Det var mest en upplevelse, typ.
 
Och igår var sista dagen. och jag fyllde lesbiskt år! Woho! Vi tittade i affärer, drack milkshake (!!!!) och dog av värmeslag. Det var så satanistiskt jävla varmt jag dog. men vi åkte hem, jag läste bok och sen kom jag äntligen hem och försökte sova. Det gick inte! Min kropp hatar sömn :((( men nu är jag här, min personlighet är sönder som fan (hej Emma Black pågår it's fun!) och nu ska jag fira min flatelsedag hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0